autóvezetés Zsuzsival

 
2007. szeptember 12. (kedd)
Zsuzsi:
Ma volt a vezetés órám! Túléltük! 🙂
Bruno halál pontosan várt reggel 9-kor a ház előtt. Kedves kis öregúr. 🙂
Azonnal indultunk, nem is nagyon húzta az időt. Szerencsére két nappal ezelőtt Tomival elmentünk egy csendesebb utcába, ahol legalább kipróbálhattam (életemben először), hogy milyen egy automataváltós autó.
Bruno-t különösebben nem érdekelte, hogy vezettem-e már ilyen autót vagy sem. Azt mondta indítsam el az autót, aztán "Let’s go”.
Először bementünk a belvárosba, majd után lementünk Williamstown-ba, majd az autópályán vissza. Szóval ugyanazt a kört mentük, mint Tomival a múltkor. Tök jól ment, nem volt semmi probléma.
Egyszer taposott a fékre szegénykém, rögtön az elején, ahogy elindultunk nem vettem észre, hogy mögöttem ugyanúgy jobbra indexel egy autó, mint mi. 🙂 De utána nem volt semmi vész. Tényleg nem annyira nehéz, mint gondoltam. Két dologra kell figyelnem, de valószínűleg ezeket is hamar megszokom: az egyik, hogy "érezzem” a kocsi bal szélét, a másik pedig, hogy ha jobb oldalra kanyarodok, akkor maradjak a bal oldali sávban és nem húzódjak le jobbra. 🙂 Itt nincs jobbra kisívben kanyarodás, ugye. 🙂
Azt hiszem menni fog, ha majd egyszer lesz egy saját autónk lesz időm gyakorolni.
 
Tamás:
Ezen a héten már "rendesen" dolgoztam, nem volt rohangálás, meg ügyek intézése. Szóval szép lassan vissza a mókuskerékbe. Csak máshol és kicsit más körülmények között. 🙂 A kollégák jó fejek, csak nem az én korosztályom. Míg otthon az átlagéletkor 30 év körül van és rengeteg a friss diplomás, addig itt szinte minden kolléga családos 1-2-3 gyerekkel. Így egy picit kilógok, de nem is a korom miatt vettek fel. 🙂
 
This entry was posted in Utazás. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

