Utolsó nap

2007. február 1. csütörtök
 
Mai volt az utolsó napom itt. Szerencsére az idő nekem kedvezett, mert szépen sütött nap és nem fújt a szél.
Így nekiindultam egy utolsó nagy városnézésnek olyan helyekre, ahol még nem voltam:
Láma temploma (Lama Temple), Állatkert (Beijing Zoo, Beijing Aquarium) és Katonai Múzeum (Military Museum).
Az út nagy részén metróval közlekedtem. Milyen érdekes, hogy itt is 2 vonal van és az első piros, a második meg kék vonal….. 🙂
 
Láma Temploma. Lényegében nem szól másról, mint a neve. Sok épület és mindenhol imátkozni lehet.
 
Álltkert. Szép nagy területen van, nyáron sokkal izgalmasabb, mosgalmasabb és látványosabb lehet. Sok állatot sajnáltam, mert így télire igencsak rossz körülmények között vannak…. Bementem az akvárium részre is, de a délutáni delfin showt már nem vártam meg, mert nem akartam még plusz másfél órát ott nézelődni. A panda macikból se lehetett sokat látni….
 
Kis metrózás után értem a múzeumba. Érdekes volt, de szerintem semmi extra leszámítva azt a rakat tankot, amit ott láttam. :))))
 
Nézegesd a képeket…..
 
Szóval ennyi volt itt, nemsokára indulok a reptérre és irány Pest.
 
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

