Negyedik túra Ny-ban

Október 7. szombat
 
3 körzet volt a mai programban: Upper East Side, Upper West Side, Morningside Heights és a Harlem.
 
A túrát a Guggenheim múzeumnál kezdtem, ami persze szintén fel volt állványozva. Így képet nem csináltam róla, de találtam a neten egy egész jót. 🙂 Upper East Side Central Park keleti oldala egész hosszában, ezt azért nem sétáltam végig, meg erre felé inkább csak múzeumok vannak.
 
Morningside Heightsben ami érdekes az a Columbia egyetem, meg egy-két templom. Harlembe nem mentem el, mert a útikönyv nem nagyon ajánlotta. 🙂
 
Upper West Side pedig a Central Park nyugati oldala. Itt található a Twin Towers of Central Park West, Lincoln Center, Amerikai Természettudományi múzeum, ABC TV egy-két épülete, Opera.
 
Ezek a körzetek már nem voltak annyira izgalmasak, mint az előzőek.
 
A nap zárásaként a Columbus Circle-n bementem a CNN Inside-ba, ami egy túra a CNN stúdióban.
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

