Central Park

Október 8. vasárnap
 
Mára egész jó időt jósoltak, 22 C körül. Szóval megcéloztam a Central Parkot és vagy 3 órát sétálgattam ott.
Nagyon szép az egész, sok emberrel és sok sportolási lehetőséggel.
Olyasmi, mint a Margitsziget, csak annál nagyobb és persze másképp is néz ki. 🙂
Lovaskocsira végül nem ültem fel, mert fél óra 34 dollár volt és minden további 10 perc plusz 10 dollár.
Ennyit nem akartam rááldozni, de még gondolkodom rajta. 🙂
 
Természetesen voltam a híres korcsolyapályánál is, ami rengeteg filmben volt már látható.
 
Szóval lényegében körbeértem Manhattanben.
Azért még sokminden kimaradt, de mindent nem is lehet megnézni egy hét alatt… :-))))
 
Meg ugye ott van még Queens, Bronx, Harlem, Brooklyn és Staten Island is.
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

