New York, New York

Október 2. hétfő
 
Megint bloggolok…. 🙂
 
Nos igen. Itt vagyok New Yorkban!!!
Nem szabadság, hanem a cégem küldött dolgozni, de a lényeg, hogy itt vagyok! 🙂
Közvetlen járattal repültem Budapestről JFK-re Malév géppel, így legalább az átszállással nem vesztettem időd.
Kicsit nyugdíjas kirándulás feelingje volt az útnak, mert az utasok nagy része idős ember volt, de nem csak a mi kis hazánkból…
Már Kalifornia se volt semmi Pesthez képest, de ez még durvább. A bérelt autóhoz is nehezebben jutottam el és a szállás se volt olyan könnyen elérhető, mint a nyugati parton. Még valahogy az autópálya hálózat is kesze-kuszább… 🙂 Most egy Ford Taurust kaptam, de nincs vele semmi gond. 🙂
 
Szóval holnapra már előre foglaltam helyet és jegyet a Szabadság szoborhoz, mert a kollégám mondta, hogy nem eccerű oda bejutni a sok turista miatt. Persze naponta csak limitált embert engednek fel, ezért kell előre bejelentkezni. Ezért úgy gondoltam, jobb ha ezzel kezdek és akkor tuti nem marad ki. :-)))))
 
Képeket majd teszek fel, most még nem nagyon van mit.
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

