Universal Studios

2006. április 15. szombat
 
A mára tervezett program kicsit csúszott, mert reggel be kellett mennem dolgozni. Volt egy kis probléma a berendezéssel és ennek utóhatásaként még volt egy-két elintézni való mára. Így kb délben indultam csak LA felé.
 
Persze nagyon jó lett volna, ha előző nap meg tudtam volna venni a belépőt, mert így most kb fél órát álltam sorban. Eszméletlen tömeg volt mindenhol. Mondjuk nem is csoda, hisz szombat délután napsütésben az ember mit vár… Az egész Universal Studios-t, ami a közönségnek van fenntartva, úgy kell elképzelni, mint egy vidámparkot. Mindenfélét lehet csinálni, csak ugye minden filmhez kötött. Pl vannak berendezett élmény stúdiók, meg van kis körutazás, meg még csomó minden más. Én a Múmia, Lánglovagok, Vissza a jövőbe, Studio Tour és Shrek helyszíneken jártam. Többre nem jutott időm sajna, mert így is több, mint 2 órát csak sorbanállással töltöttem!!!! De mindegyik nagyon jó volt! Igazán érdemes volt ide ellátogatni és mindenkinek ajánlom, aki LA-ben jár!!!!
 
Remélem a képek valamennyit visszaadnak az egészből! Nagyon élveztem az egészet! :-)))))
 
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

