Hollywood sign és Long Beach

2006. április 14. péntek
 
A mai nap valami ünnep van Amerikában, de nem tudom milyen. :-))) A dallasi kollégák megkértek, hogy ők szeretnének helyettem is monitorozni, mert így plusz pénzt kapnak érte az ünnepnap miatt. Tehát 3 napos hétvégének nézek elébe… :-)))
 
Péntekre sajnos rossz időt jósoltak, egész napra esőt. Én azért kockáztattam, mert nem akartam egész nap a hotelszobában gubbasztani. Irány LA! :-)))
 
Elmentem a Hollywood signhoz, és mire odaértem pont elállt az eső. Addig mentem autóval, míg lehetett, de kellett sétálni is hegynek felfelé. Vagy félórát biztos sétáltam, jól elszoktam már az ilyen jellegű mozgástól, de annál közelebb már nem nagyon lehet menni a felirathoz, mint ahol én voltam. :-)))))
 
Aztán gyorsan odébb is álltam, nehogy eleredjen az eső, mielőtt viszzaérek az autóhoz. Jól is tettem, mert miután elindultam a következő állomásom felé el is kezdett esni, sőt zuhogni.
 
Szombatra Universal Studios látogatást terveztem, és gondoltam megveszem előre a jegyet. Van egy 15$-os kedvezményű kuponom, ami lejön az 59$-os jegy árából. Ezt sajna csak akkor tudom beváltani, ha megveszem a napijegyet, de azt csak épp aznapra lehet, amikor ott vagyok. Tehát előre nem. Ezt sajna csak kb 15 perc esőben sorbanállás után tudtam meg persze… Úgyhogy mégeccer állhatok sorba…
 
Az idő nem nagyon akart javulni, de gondoltam ha délebbre megyek, hátha elhagyom az esőt. Így megcéloztam Long Beachet, de sajna ott is esett. Azért a Queen Mary-ről csináltam egy két képet, aztán elindultam vissza a hotelbe és szinte végig dugó volt sajna…
 
 
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

