San Diego

2006.április 8. szombat
 
Végre az első hétvége, ami teljesen szabad és nem kell dolgoznom!
Ezt kihasználva két nagy kirándulás terveztem be. Szombat San Diego, vasárnap Palm Springs.
 
Szombat reggel engedélyeztem magamnak egy kis lustálkodást, mert lényegében mióta itt vagyok (3 hete), minden nap fél 7 körül kellett kelnem. Így most 9-kor másztam ki az ágyból. 🙂 Reggeli, készülődés meg miegymás, szóval elmúlt 10 is, mire nekiindultam. Kb 115 mérföld, 184 km volt az út oda. Persze, hogy megint volt útközben dugó, meg több, mint fél óra araszolás. El is múlt dél, mire odaértem. De a látnivaló kárpótolt mindenért!!!!
 
Peti hagyott it nekem egy kalifornai útikönyvet, így megnéztem mi van benne San Diegoról, meg hogy a GPS-em mit ismer. Ez alapján gonoltam ki a látnivalókat.
 
Egész nap verőfényes napsütés volt, felhő egy deka se szerencsémre! :-))) Úgy 20 fok volt míg ott voltam.
 
A Cabrillo nemzeti szobornál kezdtem, ami egy fészigeten van. Hát pazar a kilátás onnan! Hihetetlen szép volt!
El is voltam ott egy jó darabig, meg csináltam is pár képet. Van ott egy műemlék világító torony is. Be is lehetett menni körülnézni. Aztán sajna mennem kellett tovább, hogy minél több mindent láthassak a városból.
 
 
A következő megálló a Hotel del Coronado volt. Ide azért mentem, mert ez Coronado szigeten van a tengerparton és egy nagyon szép épület. Sétáltam is egy kicsit a tengerparton. Az út ide nagyon érdekes, mert egy nagy hídon kell átmenni, ami nem az átlagos fajátból való. 🙂
 
 
Ezután következett a gázlámpás negyed (Gaslamp Quarter). Itt az 5. utcán sétálgattam. Nagyon szép házak vannak végig és nagyon hangulatos az egész. Vettem is egy-két szuvenírt…. :-))))
 
 
Gondoltam elmegyek megnézem a SeaWorld-öt is, hamár van itt ilyen is! De mikor megláttam a beugró árát, meg egy ilyen hely magában egy napos program ugye, inkább nem mentem be. :-)))
 
Utoljára pedig egy olyan mólóhoz mentem Pacific Beach-en, ami egyben egy szálloda is. Crystal Pier Hotel a neve. Szerintem én nem tudnék úgy aludni, hogy közvetlenül alattam az óceán morajlik. :-))))
 
Közben már a nap is lemenőben volt, úgyhogyb elindultam haza, mert az út kb 2 óra hosszú….
 
El is múlt 8 óra, mire visszartem a hotelbe. Lementem egyet jacuzzizni, mert nehogy már ne! :-))
Aztán összekészülődtem és elmentem megézni egy újabb salsa klubot!
 
The Granada
 
 
Hát ez tényleg egy nagyon jó táncos hely! Olyasmi, mint otthon. Élőzene volt, de igazán jól nyomták a srácot.
Természetesen megint mindenki LA stílusban táncolt, de mit is vártam. Elvégre LA mellett vagyunk… :-))))
Egy dologra viszont rájöttem. Itt a fiúk egyáltalán nem figurázzák annyira, mint mi otthon, hanem lényegében arról szól az egész, hogy a lányokat pörgetik, de nagyon!!!! Viszont itt a lányok tudnak is forogni és iszonyú sokat forognak egy szám alatt! Nem is értem, hogy nem szédülnek el!!!!! :-)))))))) 
Szóval lányok otthon, tanuljatok meg forogni, aztán mehet a parti! :-)))
 
Volt már vagy éjfél, mire ágyba kerültem, de másnap mentem Palm Springsbe! 🙂
 
Csináltam külön fotóalbumot.
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

