Péntek

2006. április 7. péntek
 
Napközben megnéztem A tanú című magyar filmet. Hát nekem nagyon teccet!!!!
Ennyi hülyeséget egy rakásra! :-))))
 
Ma úgy döntöttem, hogy a Pizza Hutban ebédelek. Egy jó nagy darab néger srác volt a pénztáros.
Menüben volt minipizza üditővel, meg valami sós péksütemény rúddal. Kértem egy olyat és mivel nem tudtam kártyával fizetni valamiért, egy 20 dollárost adtam oda neki. Mondtam, hogy ha lehetne 2 dollárt 25 centesekben adjon vissza (mert a mosógép azzal működik). Erre visszaadott 3db 5 dolláros 4 db 1 dollárost és 2 dollárért 25 centeseket. Nem lehetett egy nagy matekos a srác az iskolában… :-))))) Raádásul nem is menüt adott, hanem csak a pizzát, így még azt is megreklamáltam. Viszont felárat kellett fiztenem, mert elsőre csak a pizzát számolta fel. A lényeg az, hogy a több, mint 5 dolláros menü kb 2 dolláromba se került. :-))))))
 
A héten ajánlottak egy másik bevásárlóközpontot a környéken, úgyhogy melóból egyből odamentem körbenézni.
A végén megint sikerült vásárolni! Vettem egy kubai stílusú nadrágot meg egy inget. Szerintem nagyon jól néznek ki! Remélem másnak is tecceni fog… :-))))) A márka neve Cubavera.
 
Estére meg beterveztem egy salsa klubbot, ahol eddig még nem voltam és nincs is messze.
 
Acapulco Restaurant
 
De ez tényleg csak étterem inkább. No comment. 🙂 
 
Szóval a munkát leszámítva, ami nem nagyon volt, egész érdekes napom lett a végére.
 
Ráadásul nem kell dolgoznom a hétvégén, úgyhogy megyek is amerre látok!!! :-))))
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

