salsa óra LA stílusban

2006. április 4. kedd
 
Este fél 8-ra mentem salsa órára.
Egy klubban volt az óra, de ezen már nem is lepődöm meg. 🙂
Kicsit izgultam, vajon milyen lesz és mennyire fog menni a tánc.
Természetesen a SalsaDiabolicás pólómban mentem, meg az új Bloch táncipőmben.
 
Szóval. Nem voltam sokan az órán, mert elég rossz idő volt az este, ezért inkább otthon maradtak az emberek. De nem is baj, mert így jobban elfértünk. 🙂 Kb úgy 12 pár lehetett, de másfélszer annyi fiú volt,  mint lány!
Az elején kiderült, hogy a csoport kb középhaladó 1-es szinten van, tehát nem valami nagy tudásúak. Beszélgettem az oktató sráccal az óra után, és náluk nincs olyan kötött csoport beosztás, meg figurakatalógus, mint nálunk. Sokkal lazább az egész, de a mi rendszerünk otthon sokkkkkkkkal jobb. Mindent egybevéve megint csak azt tudom mondani és üzenem Rozsónak, hogy nagyon jól, szervezetten működik az SD, ez az itteni suli a nyomában se ér!!! :-))))
 
Maga a tánc érdekes volt. Azért nagy különbség van ám a salsa stílusok között. Egyébként meg mindent meg tudtam csinálni, nem volt gáz, de azért igencsak oda kellett figyelnem. A másfél óra alatt egy figurát meg duplaforgatásokat vettünk, ráadásul a megtanult figurát az oktató nem sokkal az óra előtt találta ki.
 
Kaptam ajándékba az oktatótól egy LA salsa kezdő oktató DVD-t, amin persze ő tanít, hogy vigyem haza, hátha valakinek megteccik és megrendeli a neten. :-)))) Hát nem akartam mondani neki, hogy ha valakit is érdekel a DVD, akkor úgyis kölcsöadom, vagy lemásoljuk… :-)))) De rendes volt tőle, hogy adott egyett ajándékba. Ja és folyamatosan bemutatott mindenkinek, hogy én egy salsás srác vagyok Magyarországról, aki kubai stílusban táncol salsát.
 
Ja mégegy. A bejárati pultnál lehetett salsa CD-ket venni egy idősebb néger nőtől. Vettem is egyet, amit az oktató srác ajánlott és közben szóba elegyedtem a hölggyel. Mutattam neki a pólóm és mondta, hogy a legjobb stílus salsában a KUBAI!!!! Az az igazi. Hát majd kicsattantam a boldogságtól. Mondtam neki persze, hogy az a többi a nyomába se ér! :-))))) Ráadásul ajánlott egy helyet, ami talán jó lehet nekem: King King, itt keddenként kubai salsa zene van.
 
 
 
Tehát egy szép estém volt és megint érdekes élményekkel gazdagodtam. :-)))
 
 
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

