Szavazás és Cross Body Leads

2006. április 1. szombat.
 
Csendes nap volt meló szempontjából. Semmi említésre méltó nem történt.
 
A monitorozásban soron következő kollégát megkértem, hogy vegye át egy órával korábban a munkát, hogy tuti időben beérjek LA-be a konzulátusra. Itt az USA-ban ugyanis 1-én lehetett szavazni, ami ugye otthon 9-én lesz! A hotelbe is beugrottam még, meg persze volt egy kis dugó is, így kb 5 körül értem oda. Egy irodaház 4. emeletén van a Főkonzulátus. A szavazás hamar lezajlott, szépen elmondtak mindent részletesen, nehogy félreértés legyen a 2 db X megfelelő helyre való behúzásakor. Mint az oviban, de gondolom ez a szabály, hogy így kell. 🙂
 
Hamár úgy is bent voltam a nagyvárosban, gondoltam szétnézek egy kicsit. A projekt egy hosszú tengerparti szakasz végigjárása lett. Szépen végigautókáztam a part mellet (már ahol lehetett ugye) Redondo Beachtől Santa Monicáig. Közben a nap is lement, szóval érdekes és szép túra volt.
 
Estére kinéztem megint egy salsa klubot.
 
 
Na végre tényleg az első olyan hely, ami hasonló, mint otthon. Igaz a parkolás 5$, a belépő meg 20$ (4-4500 Ft !!!) volt, merthogy élő zenekar is fellépett, dehát egyszer élünk! 🙂 Fél 9-re értem oda, 8-9 között pedig kezdő salsa oktatás volt, LA style-ban. Na gondoltam beállok, miért is ne. Ráadásul fiúhiány volt. Persze csak alaplépés és két forgás gyakorlása volt, de az első adandó szabad gyakorlás alatt belelendültem kicsit. :-)))) A tanár rögtön kiszúrta, hogy nem ma kezdtem 🙂 Az óra befejeztével odajött és mondta, hogy egész jól csinálom! 🙂 Rögtön fel is ajánlotta, hogy menjek el a keddi órájára, ami asszem talán haladó szintű és felír a vendéglistára, tehát nem kell az óráért fizetnem! Merthogy tudnánk egymástól tanulni. Na gondolhatjátok! Ez már valami! 🙂
 
Utána még maradtam egy kicsit táncolni, de ugye megint akadtak kis gondjaim az eltérő stílus miatt, és mikor elkezdődött az élőzene úgy 11 felé, el is indultam haza, mert ugye vasárnap is dolgoznom kell.
 
Szóval végre egy hely, meg jó zene, ahova érdemes visszamenni. Várom a keddi órát, kíváncsi vagyok milyen lesz! Ja és üzenem Rozsónak, hogy természetesen az SalsaDiabolicás baseball sapkámban megyek, mert elhoztam ám magammal!!! :-)))) Lehet, hogy még az SD-s pólót is felveszem, mert az is itt van. :-)))))
 
Az oktató és iskolájának weboldala: 
 
Ja és mégegy apróság! 🙂
Kubai salsában a lány átvezetését, illetve a ezt a figurát ugye guapeiának hívják.
Hát ez ilyen néven nem nagyon létezik LA-i és NY-i stílusban, ha jól tudom. Erre felé az oktatók azt mondják, hogy: Cross Body Leads. Nekem elég viccesen hangzik… :-)))))
 
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

