Copacabana Nightclub

2006. március 30. csütörtök.
 
A nap megint csendesen telt, de este megint elmentem megnézni egy salsás helyet.
Copacabana Nightclub.
Nagyon jó helyen van, domboldalon, igényesen, jól néz ki kívülről és belülről is. Vízesés, pálmafák, pazar kilátás, étteremmel egybekötött, szóval ideális hely. Kicsit pici a tánctér, de nem voltk sokan. Az élőzene is nagyon jó volt, nekünk pláne jó lett volna ruedázni. Na mindegy. Persze megint nem az én stílusomban táncoltak, volt oktatás is, már ott kiderült. Tele volt megint kezdőkkel is ráadásul, úgyhogy egy darabig hallgattam a zenét, meg néztem ahogy táncolnak, aztán eljöttem. Ha nem találok kubai stílust, kénytelen leszek megerőszakoni magam és megpróbálni més stílusban egy kicsit. :-))))) 
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

