Salsa…. Sevilla Nightclub

2006. március 21. kedd
 
A nap lassan és egyhangúan telt, nem nagyon volt semmi dolgunk.
 
Este úgy döntöttem, hogy itt az ideje kipróbálni a jacuzzit meg a medencét, ami a hotelhoz tartozik. Persze végre az idő is kegyesebb volt, mert eddig vagy esett vagy hideg szél fújt. Szóval áztattam magam vagy fél órát, és menet közben a kollégám Peti is becsatlakozott. Azt hiszem ezt gyakran meg fogom ismételni. 🙂
 
Kitartó keresgetés után találtam néhány közeli klubbot, ahol SALSA van!!!!!!
Úgyhogy felkerekedtem és elmentem egyet megnézni.
Közben megtörtént az első tankolásom is itt.
Kb 30-35 km-re volt, ahol kedden van salsa party. Hamar odaértem az autópályán, bár eccer rossz irányba mentem. 🙂 Pedig a GPS-t folyamatosan használom….
 
Sevilla Nightclub, Riverside 
 
Szóval 8 dollár volt a beugró. Kellett iratot mutatni is, mert ugye 21 alatt nem lehetett bemenni. A srác nézett nagyot, amikor odaadtam a magyar jogsimat. 🙂 Mondta is, hogy még nem látott ilyet…. 🙂
A hely maga nagyon király, megfelelő méretű és minőségű a tánctér, a zene pont ruedázásra való volt!
Kevesen is voltak, tehát nem volt semmi taposás….
Ami meglepett, rengeteg ázsiai volt és táncolt. Több, mint az egyharmada…
 
Csak egy apró bibi volt, mindenki new yorki stílusban táncolt sajna… Egy guapeiát se láttam 😦
Egyet táncoltam egy feka csajjal, de mivel nem egy stílust képviseltünk, eléggé döcögött a dolog. Aztán haza is indultam mivel reggel kelni kellett.
 
Talán majd legközlebb… :-))))
 
 
This entry was posted in Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

