Az első munkanap

2006. március 19. Vasárnap
 
Ma nekem kellett ügyeletet adni. Szóval ezért voltam bent.
Semmi nem történt egész nap, tök nyugi volt. Viszont a légkondi miatt marha hideg volt az irodában, fáztam végig, pedig fel voltam rendesen öltözve. Aztán este korán lefeküdtem, mert még nem álltam át teljesen és már 8-kor el akartam ülve alduni. Viszont hétfő reggel már fél 6-kor kukorékoltam….
 
This entry was posted in Working abroad. Bookmark the permalink.

One Response to Az első munkanap

  1. Szokó says:

    Bár mi nem rendeztünk akkora bulit mint a tibetiek mikor elhagyta őket Ace Ventura (WC papír pl. nem repült) de azért megünnepeltük hogy elmentél olyan messze, és nem rontod itt tovább a levegőt. Kedvünket csak az szegte meg, mikor megtudtuk, hogy épségben megérkeztél és nem zuhant le a gép, nem robbantották fel, nem térítették el, stb….(a vudu bábu készítőjének ezúton üzenem, hogy nem vált be a módszere) A nap is kisütött hazánk felett, amint elmentél…
    Így mostmár csak abban reménykedhetünk, hogy egy 130 kilós, 50 éves amerikai milliárdosnő elvesz férjül és nem jössz vissza, vagy esetleg ottfognak az ottani salsások és nem engednek haza…. De.
    Most komolyan. Remélem jól érzed magad, külhonba szakadt hazánk fia, és nincs túl nagy honvágyad. Örülünk hogy jelentkezel, és hírt adsz magadról és tényleg hiányzol a társaságból. Vigyázz magadra és siess vissza, hiszen Szívkirály (35) nélkül nem élet az élet Budapesten. Eleget udvaroltam? Páran voltak pénteken Kaméleonban, ami Abdul szerint jó volt (dehát az ő szavára most nem lehet adni, mert szerelmes, és ilyenkor az ember beszél össze-vissza) én speciel nem voltam, de szombaton voltunk Azucarban, mondjuk ez a „voltunk” elég túlzás, mert tőlünk kb.10-en voltak, úgyhogy egyelőre nem maradtál le semmi komolyabbról. Eddig.
    Majd még jelentkezem. Ne dolgozz sokat, élvezd a kinti életet, csajozz, bulizz. Tényleg, van ott salsa?  
    Puszillak
    Hédi (Dottore)
     
    u.i. azért az a fénykép Rólad továbbra is vicces..

Leave a Reply

