Az első nap

2006. március 18. szombat
 
Az első napom itt.
 
Az alvással nem volt gond, bár éjjel kétszer felébredtem, mintha reggel lenne. 🙂
Tipikus amcsi reggeli volt, de nekem ízlett. Pakolásztam még egy kicsit, majd bementem a melóhelyre, hogy tudjam mégis hol van. Péter kollégám már bent volt, hiszen ő volt az ügyeletes. Elmentünk ebédelni, majd visszamentem a szállásra. Miután Peti is befejezte a napi monitorozást, úgy döntöttünk, hogy bemegyünk LA-be és veszünk jegyet kosármeccsre a jövőhétre. Már alig várom! Biztos király lesz! 🙂 Hazafelé jó sokáig tartott az út, mert volt valami baleset az autópályán és vagy másfél óráig csak lépésben haladtunk.
This entry was posted in Working abroad. Bookmark the permalink.

4 Responses to Az első nap

  1. Unknown says:

    Drága Professzorkám!
     
    Örömmel olvastam, hogy siekresen megérkeztél és minden ok! A felszállás no comment! 🙂 Hát az autó…………..és a kosár meccs nagyon tuti én is mennék arra a meccsre:)
     
    Az iroda azért elég gáz, ilyen messzire menni ezért, nem annyira értelek:)
     
    pussz és jó mulatást

  2. Máté says:

    Hey Ma Friend,
     
    Am so surprised. Gratulálok! De tényleg, nagy király vagy! Ágotával már megbeszéltük ha hazajössz és létrejön a buli, egész este az italok mellett Téged hallgatunk! 🙂
     
    Good luck és használj ki minden jó alkalmat!
     
    M

  3. vad.sandor says:

    Üdv Barátom,
    Isten hozott újra a tengerentúlon, te Los Angelesbe már szinte hazajársz 🙂 Hugi mondta, hogy kerestél a múlt hétvégén,  csak pont akkor voltam, otthon és ki volt kapcsolva a német mobilom. Olvastam vannak ott más magyarok is, aztán a sok buli mellett kicsit majd dolgozzatok is 🙂 Milyen időtartamra szól most ez az aranyélet? A kocsi nagy király, ha a cég fizeti a benyát, irány Las Vegas… 🙂
    Nagyon jó ötlet ez a napló szerűség, Majd kereslek messengeren. Üdv:
    Sany

  4. Dan says:

    Tamas! Kerjuk reszletezni! Ez igy nagyon keves! 🙂 Meselj, milyen izgis volt a melo, mit ebedeltel, meg ilyenek.

Leave a Reply

